Sunday, January 1, 2012

rasa

aku kurang pasti apa  yang aku rasa sekarang ni. adakah semua yang terjadi dari silap aku? aku kurang pasti. tapi aku tak dapat kesahihan ape yang terjadi. masih mampukah untuk aku hadapi semua ini? ye aku stalker. aku mengaku aku stalker. tapi tak de sape tau yang aku stalker. dengan ape yang aku buat ni. aku sendiri yang rasa sakit. aku tak mampu untuk tak ambil tau pasal dia. dia? sapa dia? hanya aku dan maha pemcipta yang tau sapa dia.

sakit sememangnya sudah lali dengan aku. tapi aku kena teruskan juga hidup ni demi masa depan aku. kenape mesti aku ditipu lagi? tolonglah. jangan kau mainkan hati aku lagi. aku manusia masa seperti kau. tapi kenapa kau mesti mainkan hati dan perasaan aku? if kewujudan kau hanya untuk mainkan perasaan aku dan membalas dendam kau terhadap apa yang pernah aku lakukan dulu. silakan! tapi tolong jangan buat aku menangis lagi. aku tak mampu untuk mengalirkan airmata aku. aku manusia sama seperti kau. cuma aku manusia yang lemah. mungkin kau tak sedar kelemahan aku atau mungkin kau sengaja membuat aku jadi lemah sebab kau tahu kelemahan aku dan aku sayang kau.

dengan mudah kau berkata sayang pada aku. aku tak paham kenapa perkataan tu jadi mainan kau. apa sebenarnye yang kau nak pada aku? dulu kau tinggalkan aku. aku lalui hidup yang sangat perit. aku hadapi segala dugaan selama hampir 5 tahun tanpa kau. tapi sekarang kau wujud dalam hidup aku time aku perlukan seseorang. aku tak pasti kenapa kau mesti wujud lagi dalam hidup aku? memang aku masih sayangkan kau. tapi aku tak mampu untuk meluahkannye. sebabnya aku bukan untuk kau dan sayang yang aku patut luahkan untuk kau belum tiba masanya.

maaf jika aku pernah membuat silap dan salah dengan kau. tak dinafikan aku sangat jeles dengan perhubungan kau sampaikan aku cuba untuk jadi seperti kau. tapi jodoh aku dengan dia tak berpanjangan. aku tak pasti silap siapa antara kami hingga hubungan aku dan dia jadi seperti aku dan kau suatu ketika dulu. sayang aku pada dia sama macam aku pernah sayangkan kau tapi sayang aku pada dia tidak berbalas. aku tak pasti apa sebab dia berkenalan dengan aku. dan aku masih memikirkan ape silap yang pernah aku lakukan pada kau dulu sampaikan kau langsung tak endahkan aku.

untuk kali ini, aku akan pastikan aku tak akan lemah dengan kau lagi. aku akan sentiasa berdoa yang kau jauh dari aku. biarlah sayang aku pada kau, aku simpan dalam hati aku. aku tak mungkin melukakan hati seorang perempuan disebabkan aku sayang kau. kau akan selamanya dengan dia. aku berusaha macam mana sekali pun untuk kau putuskan hubungan kau dan dia tak akan berjaya sebab kau adalah jodoh dia dan dia adalah jodoh kau. yang pasti kita tak akan ada jodoh sampai bila-bila. aku akan bawak diri aku jauh dari kau. aku hanya mampu berdoa atas kebahagiaan kau dan dia.

No comments:

Post a Comment