Tuesday, January 31, 2012

rindu

aku rindu kau tapi aku tak bole nak ucapkan. kau bukan milik aku untuk selama-lamanya. aku tak pasti sampai bila aku kena ingat kau. itu perasaan yang sangat menyeksakan aku. sakit bila kau diam terus. aku tak tahu ape aku perlu buat untuk menghilangkan kau dari aku mengingati kau. kau mesti bergembira dengan hati yang tenangkan? ye. itu aku pasti sangat yang kau gembira dengan kehidupan kau sekarang. sukar untuk aku terima yang kau datang hanya untuk melukakan hati aku lagi. kenapa bukan kau yang merasa ape yang aku rasa? tentu kau tahu sakit atau tidak perasaan tu kan? sudah pastilah kau akan rasa sakit. mungkin lebih sakit dari yang kau rasa. jika itu berlaku pada diri kau. aku tersangat happy sebab kau rasa lebih dari aku rasa.

No comments:

Post a Comment