Tuesday, November 15, 2011

sungguh pedih rasa hati ni walaupun bole terima dengan keadaan sekarang.tapi nape mesti aku menangis lagi.berusahalah jadi sekuat yang mungkin.kau pasti bole.pasti sukar kerana ini adalah kali kedua.adakah takdir aku begini? sering kali ditipu dan ditinggalkan? memang patut aku tidak mempercayai kaum kau dulu kerana kaum kau sering menipu aku.ingatlah manusia yang bernama sipolan bin sipolan hidup kita seperti roda.sekarang aku dibawah kau pula diatas.satu hari nanti kau pula dibawah dan kau akan merasa ape yang aku rasa sekarang.ape yang aku rasa? aku rasa sayang nak die pada kau. kau buat aku seperti sekarang dengan cara meninggalkan aku tanpa sebab musabab yang tak logik untuk meninggalkan aku dan kau pergi ke perempuan lain.sering kali kau mencari salah aku dengan cara untuk meninggalkan aku.bila tiba masa kau rasa ape yang aku rasa sekarang aku hanya mampu berkata "perit rasa ditinggalkan bila sudah sayang sampai die dan rasa tertipu". aku tidak sabar untuk melihat kau merasa apa yang aku rasa sekarang.apekah reaksi kau bile time itu sampai pada kau? no wonderlah kawan-kawan aku tidak ambil port bila aku bercerita mengenai kau pada mereka kerana mereka seperti dapat merasakan yang kau akan buat aku terluka. kau sebenarnya penipu! LIER!!!!!!!! aku seperti tidak mempercayai ape yang pernah kau kata dulu. memang betul dan tepat firasat aku warga-warga MFI tidak bole dipercayai. sekarang tidak lagi aku mepercayai kaum kau yang tidak ada kena mengena dengan aku. hati aku sering tidak senang bila mengingatkan kau kerana kau akan melukai aku seperti sekarang.aku tidak tahu apa salah yang pernah aku buat pada kau sampai kau sanggup buat aku begini. aku tidak pernah menipu kau.aku tidak pernah menduakan sayang aku pada kau. aku tidak pernah melupakan janji aku pada kau.tapi kau.kau lupa apa yang pernah kau beritahu pada aku. aku sangat menyesal megenali kau seorang penipu. perempuan itu akan buat balik pada dengan cara yang sama seperti kau buat pada aku. aku akan berusaha buang kau jauh dari hati aku.aku menunggu kau.kau untuk kau kembali pada aku tapi aku menunggu kau merasa ape yang aku rasa sekarang.sekecil zahra sekali pun salah kau pada aku.aku maafkan kerana aku mengingati apa yang pernah Nabi Muhammad mengajar umatnya iaitu "sedangkan nabi pun bole memaafkan umatnya kenapa hamba Allah yang lemah seperti aku tidak bole memaafkan sedara seislamnya". selepas kau meninggalkan aku.hidup semakin tenang tapi aku masih berusaha untuk menjadi kuat seperti dulu dengan tidak mempercayai kaum ADAM. dan meninggalkan kisah duka ku ini. Alhamdulilah aku tidak menerima tamparan yang hebat semasa aku menghadapi peperiksaan akhir untuk semester akhir aku. aku bersyukur pada kau Maha Pencipta kerana dengan adaNya kau bersama ku, hidup ku semakin tenang. hanya dengan kau aku berlindung.

No comments:

Post a Comment