Wednesday, November 16, 2011

dunia berputar

what goes around comes around. dunia berputar. hidup kita macam roda. kadang aku dibawah kau diatas.kadang aku diatas kau dibawah.bile kau dibawah.kau rasalah ape yang aku rasa bile aku dibawah. sakit dia tak terkira.hanya Allah sahaja yang tau sakit dia macamane. adakah aku mampu untuk menanggung ini semua untuk  kali yang keduanya? bilakah waktu kau akan tiba untuk merasa apa yang aku rasa sekarang? adakah patut untuk aku menyesal mengenali kau? ye! memang patut untuk aku menyesal.tapi itukan takdir tuhan. kenape mesti aku menyesal.argh! perasaan ape lagi yang patut aku rasa? aku sangat sakit sekarang ini untuk mengelami keadaan seperti ini lagi. Yallah! tolong hambamu yang lemah ini Yallah. sesungguhnye aku perlukan sokong dari orang sekeliling aku untuk melupakan kau.tapi..siapa yang ada disekeliling aku untuk menyokong aku melupakan kau? selemah aku..aku akan cuba sedaya upaya aku untuk melupakan kau. selama mana pun aku akan berusaha. dan satu hari nanti kau akan rasa ape yang aku rasa.

No comments:

Post a Comment