Saturday, November 5, 2011

sudah lama

lama sungguh tidak meluahkan rasa hati. hati keliru dan bercelaru. susah memikirkan pasal hati. now bialah ia berakhir dan tak akan berulang lagi. aku dengan keputasan aku. akan tinggalkan ape yang aku inginkan selame nie. bialah aku mulakan dengan kehidupan yang baru dan lebih tenang. aku hanya mampu mendoakan dia mendapat kebahagian yang abadi dari si PemilikNya. dia bole buat kenape tidak aku? aku cuma perlukan usaha yang banyak. aku tidak berdoa untuk dia rasa ape yang aku rasa. tapi aku mengharapkan dia rasa sakit seperti mana aku merasa kesakitan itu. bukan senang menghadapinya untuk kali yang kedua dalam hidup. aku perlu belajar dari kesilapan yang lepas. lepaskan semua ape yang kau ada sekarang. sekarang bukan masa untuk kau miliki dia. andai jodoh kau bersamanya. tidak akan kemana-mana. percaya pada kekuasaan Allah.kau hanya perlu bersabar dan bersabar. KESABARAN PENGIKAT KASIH. redha dengan ketentuan Allah. setiap kejadian pasti ada hikmahnya. percayalah. (bole nyanyi cikit nie) hahaha.

No comments:

Post a Comment