Thursday, August 4, 2011

5.8.11

akhirnye dia melepaskan aku. dia meninggalkan aku.aku sedar kesalahan aku.aku mengaku.tapi dia sudah hilang kepercayaan pada aku. aku paham.tapi aku akan tetap berdoa hati dia terbuka untuk aku.aku akan sentiase berdoa dia akan menerima aku semula.aku redha dengan keputusan dia kali ini. ini kali kedua aku break dengan dia. mungkin masa sekarang aku tak de jodoh lagi dengan dia.tapi aku sentiase berdoa dengan MAHA ESA untuk menyatukan aku dengan dia semula. selagi aku bole berusaha aku akan usahakannye. aina.bersabarlah dengan dugaan yang ALLAH beri pada kau.lebih baik kau seperti dulu. biarla kau keseorangan. hidu kau akan bertambah terurus.aina bersabar ye? kau pasti bole menanggung kesakitan ini. kau bole lakukannye aina.banyakkan berzikir berdoa dan solat jangan tiggalkan aina. ALLAH sentiase ade bersama dengan Hamba-HambaNYA.bersabar ye aina.

No comments:

Post a Comment