Friday, July 22, 2011

mendung

aku harapkan pagi ini adalah pagi yang indah. tapi gelap dengan tibe-tibe.aku kurang pasti ape yang aku lihat dan bace tu adlah benar.aku sangat-sangat kurang pasti.tapi aku sangatlah sedih dengan ape yang terjadi.adakah aku ni tak bermakne dalam hidup kau? aku ni hanya mainan untuk kau? aku jage hati kau bia jangan terluka.tapi kau sering kali melukakan hati aku.kau tak tahu yang hati aku terluka.biarlah aku sorang je yang tau dan aku sorang je yang ubat hati aku ni.kadamg-kadang aku rase nak pergi jauh dalam idup kau.tapi aku tak berdaya untuk melakukan itu.kanape?kanape aku tak berdaya untuk melakukan itu? adakah aku tak layak untuk kau? aku da lakukan semua yang kau nak aku buat.tapi sikit pun kau tak amek tau.aku bukan boneka kau yang mudah kau lakukan sesukahati kau.aku manusia seperti kau yang ade perasaan.aku juga seperti kau yang mahu orang meyayangi aku.aku masih belum layak untuk memenangi hati kau ke?kalau kau nak kite tak berhubung aku sanggup lakukan.bukan kau yang lihat aku curang.tapi aku yang lihat kau curang.sedangkan kite masih berhubung pun kau masih boleh lakukannye.ape lagi kalau kite tak berhubung.1 saat pun kau akan berubah.inikan pula 5hari.kalau itu yang membahagiakan kau.aku sanggup lakukannye.1hari kau akan sedar sape yang lebih sayangkan sape.AKU INI HANYA BONEKA KAU SAHAJA!

No comments:

Post a Comment