Saturday, March 12, 2011

hari bersama

tak tahula aku nak mula macamane..
aku happy sangat-sangat sampai aku tak tahu nak mula macamane..
hahaha.bengong je aku nie..
da sekian lame aku and bf2(aqeela and alisa) aku xjumpe even sorang tue dekat dengan aku pun jarang jumpa..
ishhhh...taktahula nak cakap camanekan...
dekat pun tak le jumpa..
tapi nak buat macamane..
masing-masing ade haluan and kawan sendiri..
dats y la ktowng jarang jumpa..
ok-ok balik pada cite tadi..
qela masing aku awal-awal lagi sugest amek die kat p.g pastu ktowg kua..
aku pun mulala perangan aku..
message lisa tanya pendapat die macamana..
padahal time tue penat gile..
baru balik kua dengan ehemmm2..
tapi kawan punya pasal aku sanggup buat ape sahaje..
semua on je dengan perangan yang ktowg atur tue...
so dalam kul 1 aku and minah lembut a.k.a lisa gerak pegi p.g amk minah manje a.k.a qela..
b4 nie ktowg tak penah samapi tempat minah manje..
atas usaha singboard and akal yang panjang aku and minah lembut pun sampai depan umh minah manje..
konon nak buat surprise la tapi tak pun..huhuhu...
aku,minah lembut and minah manje pun kua la berjalan pusing satu jay bee..
dari selatan naik ke utara...
dari utara turun keselatan semula...
macam-macam dowang ini kenakan aku..
aku pun satu asalla hari tue le jadi biul..
memalukan betulla..
tak pela nak buat camane..
otak masih pikir ehemmm2...
gatal kau aina...
aku malas nak cite panjang2 lagi pun bukan de orang yang rajin membaca so tatap la gambar yang aku amik..

                                                          mula capture baik je muka



                                                                     senyum
              

                                                                gila telah marasuk aqela


                                                                   muka ikan tersepit

                                                             aku- "qela busuk". 
                                                             qela- "ok"

                                                                   lihat jari budak cacat
                                                   

                                                       maaf orang sebelah coz bersin kuat sangat


                                                             kembali normal


                                                                     cinta terhalang









see u later!

No comments:

Post a Comment